śmieszne (V 1.1)

Offtop Admin 01-01-1970 6839 38
07-06-2008 09:05
Kontynuacja ulubionego tematu.
07-06-2008 10:29
MCbx: Do tego kompa co mówiłeś (96mb ramu, itd.) to mam podobnego:

Pentuim II 266mHz
96mb RAM
4gb HDD
Nvidia Riva TNT 2
08-06-2008 12:02
Żeby nie być gołosłownym przesyłam zdjęcie komputera.
UWAGA! Duży plik! ok. 160kB, duża rozdzielczość.
Jest to zdjęcie z przebiegu prac, nie ma karty IDE (jest tylko karta RAID - to dyski opisane MATRIX I i MATRIX II) i dysku krzemowego. USB nie widać, jest ukryte pod brązową klapką na chłodzenie.
08-06-2008 13:05
ale kabli naplątane ja mam sposób na kable zasilania trzeba wszystkie poodłączzać i kręcić w jedną stronę żeby się zwiną w jeden gruby kabel i bedzie to mniej mielsca zajmować
08-06-2008 13:19
Zastanawiałem się nad tym, ale miałbym problemy z szybki wywleczeniem kabla, czy skutecznym podłączeniem trójnika.
Przedtem kable zasłaniały wszystko.
08-06-2008 13:27
Prawie serwer :)
08-06-2008 15:54
Te kable od dysków możesz pociąć, i na podłoże po przyklejać.
08-06-2008 19:16
powiem tak : SUPER KOMP!!!
08-06-2008 19:43
Spoko. I pomysły podobne do moich - ja też używam taśmy klejącej do podobnych celów:D
08-06-2008 20:35
Buecheche :)
08-06-2008 22:25
Ale naprawdę - mam tak cały komp poklejony:)
10-06-2008 23:05
Ta taśma jest po to, że tam były 2 kabelki do wiatraka. Wiatraka już nie ma, więc trzeba było zaizolować kabelki.
11-06-2008 00:17
Jednym słowem, taśma klejąca to wielozadaniowe narzędzie.
15-06-2008 13:53
Pewien informatyk pisał program, przez całą noc. Rano wychodzi zdenerwowany z pokoju. Żona go pyta : Co się stało, program nie zadziałał?
Informatyk : nie..
Ż : Pracował niestabilnie?
I : Niee.
Ż : komputer się zepsuł??
I : Niee...
Ż : No to co się stało?
I: Przespałem się na Backspace!!
15-06-2008 15:25
Miałem autentyczną sytuację, w której mój program pisany ok. 4 rano był niekompletny, posiekany, czasem od pół linijki.
Okazało się, że część programowałem w realu, część śniło mi się, że programowałem.
15-06-2008 16:23
Kiedyś pisałem trojana w Object Pascalu ;)

Zakończyło się na tym że też pogubiłem się w procedurach...

Teraz moje programy wyglądają tak
w kodzie źródłowym zawieraja 60 % komentarzy a 40 % prawdziwego kodu programu  ;)
15-06-2008 16:29
MCbx napisał/a:
Miałem autentyczną sytuację, w której mój program pisany ok. 4 rano był niekompletny, posiekany, czasem od pół linijki.
Okazało się, że część programowałem w realu, część śniło mi się, że programowałem.


Hehe tak to jest jak się pisze w nocy:D
Czasem śpimy i nawet o tym nie wiemy, bo wszystko jest takie realne... Ma to nawet nazwę - fałszywe przebudzenie:)
16-06-2008 00:48
Dużo gorsza sytuacja jest gdy się ma nagrać pliki, śni się o nagraniu a kasuje w realu :D

Moje programowanie w Object Pascalu nie jest za dobre - komentarzy jest niewiele, a w linię pakuje ile się da. Prawidłowości są takie:
Im większy rozmiar kodu tym:
- Więcej instrukcji GOTO
- bardziej niejasne komentarze
- Na samym końcu komentarz może wyglądać tak: "{in the drak bathed in cathode ray blue / writing subroutine or maybe two}".
- procedury zaczynają mieć coraz dziwniejsze nazwy, np. "remetelvgiveskuasintrestelvgetcode"
- Zmienne zaczynają być coraz dłuższe, nowe zmienne powstają przez dopisanie do ostatniej zmiennej jakiegoś znaku, np. "aku11111111aa1111aa22aa11"
- Formuła nie jest dzielona na zmienne, bo długość nazwy zmiennej przekroczyłaby długość linijki, formuły są pisane w jednej linijce.
W C++, w którym piszę na studiach, nadużywam nawiasów.
16-06-2008 11:43
UWAGA

Wejdź na stronę główną i w pasku adresu wpisz taki skrypt:

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.getElementsByTagName("img"); DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position="absolute"; DIS.left=(Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5)+"px"; DIS.top=(Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5)+"px"}R++}setInterval("A()",5); void(0);


Po czym naciśnij ENTER
16-06-2008 11:50
Działa tylko pod IE.
A efekt - nie z tej ziemi.

Ten wątek został zamknięty. Aby rozpocząć nową dyskusję, zaloguj się.