logo dla win 3.1

Offtop pawel01 01-01-1970 9470 40
17-05-2006 12:18
No i o to mi właśnie chodziło:D Teraz wygląda pięknie:)
17-05-2006 13:27
Jasne... Może wyłączę ten "projektor" i będzie lepiej? :D
17-05-2006 14:05
Możesz spróbować...
17-05-2006 17:37
Oto logo Win 3.11 Vista BEZ projektora:
17-05-2006 17:53
No to teraz nawet da się oglądać:)
Na jakim programie zrobiłeś to logo, jeśli można spytać?:D
17-05-2006 18:05
3D Studio MAX 8, dosyc profesjonalny program :rol: Cen poszukaj w Internecie lub na eMulu :D :lol: :D
17-05-2006 21:22
Dla mnie to zawsze było nieintuicyjne... Nic w tym nie mogłem zrobić. Są dwa dośc dobre programy dla amatorów, Bryce i do modelowania Amorphium, i poza to (i Posera) nie wychodzę.
17-05-2006 21:26
Ładny obiektyw... nieźle...
17-05-2006 21:29
Hehe, materiał Brushed Metal :D Uczyłem się go robic tydzień :D
17-05-2006 21:33
To widać :)

Gratuluję
17-05-2006 21:33
A w Bryce to tylko 4xmateriał +proceduralna :) efekty nieco gorsze, ale szybsze. Jaki czas renderu?
17-05-2006 21:36
Czas renderu: 5 min na PIV 3GHZ HT, 1GB RAM, ATI Sapphire Radeon x800 256MB/256BIT.
18-05-2006 18:36
Słabi jesteście w te klocki, o to pozwoliłem sobie zedytować projekt hakera i nie zmieniając rozdzielczości zmieniłem kolorki na 16 kolorków, można sprawdzić w paincie pod zapisem 16 kolorów.

//Haker - Że co???

//MCbx - Że chyba Gracjanowi załącznika nie połknęło . Zdarza się.
18-05-2006 20:07
SZLAK!! WADLIWY PHP
to w 16 kolorach
[url]http://gracjan_blog.w.interia.pl/VISTAbeta1%5B164%5D.bmp[/url]
a to w 8 można policzyć
[url]http://gracjan_blog.w.interia.pl/VISTAbeta1%5B164%5D4c.bmp[/url]
18-05-2006 20:11
Ale to nie jest TE 16 kolorów :). Tzn. to jest optymalna paleta, której karta klasy Trident pewnie nie zaadaptuje.
18-05-2006 20:14
To jest adaptowanie kolorów Jarvisem, a to nie STADARDOWE VGA :D
18-05-2006 20:16
ale kolorki są:D
18-05-2006 20:20
ALE NIE BĘDZIE DZIAŁAĆ NA TRIDENCIE :D
20-05-2006 11:23
trident nie a resta kart wyprodukowana po 92 roku??
20-05-2006 20:03
chyba też nie.

Ten wątek został zamknięty. Aby rozpocząć nową dyskusję, zaloguj się.