COMMODORE 64

Offtop Admin 01-01-1970 7793 38
02-10-2005 22:12
Siemka,
Czy ktoś miał kiedyś commodora 64 ?

1. Czy pasują do niego zwykłe dyskietki 5,25 1.2 mb czy to zupełnie inny standard gęstości ?
2. Czy istnieje kompilator turbo pascal jako dodatkowy program (oryginalnie jest basic)  ?
03-10-2005 00:18
Zwykły PC ci nigdy nie odczyta dyskiertek z comodory próbowałem na dyskietkach z amigi 500 na wszystkie sposoby i nie szło.morze z amiathlona by poszło
03-10-2005 14:39
Mówie o sformatowaniu dyskietki przez komputer o nazwie commodore.
03-10-2005 23:33
owszem ja na amidze robiłem to tak
1 krok amiga dos
2 kroknapisanie a>format a:
3 poczekanie paru sekund
i gotowe mamy pustą dyskietke albo programem xcopy:)
o ile będzie dosępna na takie durze dyskietki:D
04-10-2005 14:32
Tak to sie bedzie dalo, jak mi w basicu 2 napiszesz program do formatowania dyskietek...
04-10-2005 20:44
A z czym to się je ten basic??
Basic za bardzo nie umiem a czy jest cś innego jakić Comodere OS ??:smilewinkgrin:
04-10-2005 21:54
Do niektórych commodorów wyszedł GeOS, ale nie wiem, czy na 64 pójdzie.
04-10-2005 22:32
a czemu nie ?? :Dcomodore to dobry komputer :smilewinkgrin:
05-10-2005 10:15
Gracjan napisał/a:
A z czym to się je ten basic??


To chyba najprostszy jezyk programowania. Juz malo uzywany, ale jego odmiany za to sa uzywane i rozwiajne, np VisualBasic.
Nie możesz zobaczyć mojego opisu, ponieważ masz za starą wersję przeglądarki.
05-10-2005 17:20
1. Geos by odpalilo ale nei mam ani jednej kasety / dyskietki :/
05-10-2005 19:50
Nie wiem, czy nie dałoby się sformatować dyskietek w normalnej stacji 5.25", a jeżeli są to 8", to ostatnio na giełdzie ktoś opychał taki od IBMa za 5zł :).
06-10-2005 21:57
na Allegro trzeba patrzeć
zobacze gotowce w basicu
06-10-2005 22:09
Jakie 8" ? Normalne 5,25 :]
09-10-2005 21:50
osiem cali takie jak do spectrum
10-10-2005 15:52
Jak do IZOMka :). Niestety dzisiaj te maszyny chyba całkowicie wyginęły. ale był to chyba pierwszy Tower (ze stacją 8" w pion).
10-10-2005 16:34
:lol: to ale muśiała być szeroka buda:D ja moge to tylko podziwiać na obrazku :D
11-10-2005 21:43
Co, stacja w pionie, wbudowane dwa pc speakery :). Można było sobie dokupić RAMu  w urządzeniu wielkości pudełka od dyskietek (dziesiątki), i wepchnąć dodatkowo, bo modułu nie dało się odlutować :).
12-10-2005 21:19
znalazłem bardzo podobnego do tego opisu kompa 386 dos 6.0 win 3.0 strasznie się tnie i zawiesza ma 4 mb ram jeden pc speaker membranowi i jedną piszczałke na procku brak jakiego kolwiek hłodzenia i nie wiem ile ma MHz ale jest fajny ma dwie stacje 5,25 jak zrobie fotki to szybko podrzuce do adminka komp lerzocy i ma gigantyczny zasilacz

Takie wielkie kości pamięci ram ?? naj większe co widziałem to pamięć Kingstona do laptopka ma 2 '' (CALE) miała 4 mb
12-10-2005 22:32
A też wyświetla piękną cyrylicę na starcie ? :)
I to nie była kość RAMu! To był kawał laminatu z wlutowanymi układami na wiązce przewodów wlutowanych w paru rzędach.
13-10-2005 18:08
nie płyta jast tak prosta jak jazda na rowerze
na płycie głuwnej było 8 wejść isa 16BIT i 4 8bit (te krótsze :))
pełno malutkih kości pamięci firmy toschiba po 256 kb jedna a niehciało mi się liczyć ile ich jest powyrzej 20 coś ok 30 kostek procesor AMD 386 i to nie taki normalny tylko taka czarna kostka w matrycy procesorka, nie było żadnej wajchy ani innych tym podobnych żeczy procka wsadzało się i wyjmowało śiłą mięśni coś jak jednoczęściowy puzel :D
i to wszystko na płyćie głównej. Pod isa jest podłączona karta graficzna Trident 16 color 640x480 marki trident łyta kontrolna fdd 5,25 i hdd Wielkiego jak 2 napędy cdrom, karta czasowa bez niej komp nie rusza na niej jest zegarek bios,4 baterie Zwykłe paluszki  i porty: 1LPT i !COM, Karta na kturej jest Lpt żeński i com zwykły, i jakaś wielka karta BARDZO DURZA ajmująca większość przestrzeni wzdłurz kompa niczym się nie kończy tzn nic do niej się nie podłancza próc pc speakera Ma tesz wbudowaną piszczałke do niej tesz się podłancza klawisz Turbo i reset i wszystkie diody do tego tesz idzie kabelek od bateri z somsiedniej karty. KOMPUTER JEST WIELKI JAK KROWA WARZY 9,5 Kg (WARZYŁEM :D) po bokah ma dwa srebrne Guziki gdy nacisne je jednocześnie obudowa podnosi się jak maska w samochodzie ma tesz ogromny zaśilacz AT 150WAT jest naprawde wielki kompa włancza sę PRZYŁĄCZNIKIEM wbudowanym w zaśilacz durza czerwona wajha którą włancza się kompa w obudowie jest do niej specjalna dziura :D JAK ZROBIE FOTKI TO WYŚLE KOMP JEST BARDZO STARY I POMYSŁOWY:)

Ten wątek został zamknięty. Aby rozpocząć nową dyskusję, zaloguj się.