Tekstówki

Stare programy vistafan12 14-04-2016 3404 7
14-04-2016 09:56   (Edytowano: 14-04-2016 10:36 )
"Edytor tekstówek - zapomniana aplikacja z 1998 roku, która umilała mi nudne wieczory w czasach przed internetem. Dołączona do Gamblera, gdzie pojawił się potem również zestaw scenariuszy przygotowanych przez czytelników magazynu."
Z tym cytatem się zgodzę, fajnie się gra w nie, np. w grę Klątwa Michaˆ Klimonda.
Tekstówki pobierzecie tutaj (plus gry z konkursu Gamblera):
http://arhn.eu/tekstowki/
Chciałem kiedyś zrobić strone z tekstówkami, moglibyście wysyłać do mnie tekstówki, i ja bym je wstawił na tą stronę ;)
#1337
14-04-2016 17:57
Pierwszą polską grą tekstową, z jaką w ogóle się styknąłem, była pewna gra RPG na MS-DOS, której tytułu niestety nie pamiętam (z góry zaznaczę, że na bank nie nazywała się „Otchłań”). Jedyne chodzące mi po głowie skojarzenie to takie, że na samym początku rozgrywki chyba zdziera się jakiś plakat w sali gimnastycznej. Inna z kolei, również na DOS-a, to niedługa aczkolwiek nawet zabawna (z jednak dość absurdalnym scenariuszem) gra przygodowa „Real Life 3”, gdzie jako 14-letni Mati z Torunia mamy za zadanie wykonać przeróżne obowiązki i misje. „Real Life 3” był kiedyś dołączony do e-zinu „Programista” w którymś tam numerze „Action Maga”, w czasopiśmie CD-ACTION.
16-04-2016 17:03
Ja robiłem tekstówkę.. aż się skapnąłem, że gościu z którym kooperowałem podał mi złą date końca konkursu... RIP in macaroni, Grunio Theft Auto or somethin'!
i like trains
16-04-2016 21:15
Wysłałem dziś Archonowi swoją tekstowke: "Gambler - powody zamknięcia". Odpisał lajkiem ((y)), chyba mu się podobała ta tekstowka :)
Grunio theft auto, ciekawe. Mów dalej.
#1337

15-11-2016 21:12
minęło kupę czas i nie powiedział dalej -.-
01-01-2017 22:03
Próbowałem kiedyś kodzić jakieś SUD w C++, ale z C++ to się pochlastać idzie. W sumie w Javie też próbowałem, i też nie wyszło.
07-02-2017 13:01
A może robił ktoś tekstówki/przygodówki w Adventure Game Studio / Adventure Game Interpreter, czyli jak te klasyczne gry firmy Sierra?
Planuje zrobić coś takiego i zastanawiam się czy użyć takiego enginu, czy napisać bezpośrednio we Free Pascalu?
07-02-2017 18:19   (Edytowano: 07-02-2017 18:20 )
Jeżeli masz koncepcję gry i chcesz ją czym prędzej zrealizować to użyj gotowego silnika, o ile istnieje taki, który spełni założenia Twojej gry.
Natomiast, jeżeli chcesz trochę więcej zabawy, możesz próbować tworzyć własny - wszystko zależy od tego, na czym chcesz się skoncentrować :)
Trochę pfcode'a i technika się gubi.. ~ Aveo, 2015

Aby móc odpowiedzieć w tym wątku, zaloguj się.